Friday 3 February 2012

nuan meh meruan di ati

Seilu-ilu ku ditu nda nemu ku nama ka ngaga
Labuh keberai ai mata t aku lelenggau ke ya
sinu ku ngenang diriempu jauh
ukai tok ke dkerindu aku. aku ngai jauh. 
tapi nama daya ku deh
ukai aku minta ukai aku ke ka..
aku tikau yrg kitu..

Selalu urg madah "best mai d belajar jauh"
tapi cda ya nda nemu kati asai at aku
ukai nyamai ninggal ke menua..

tok taun ke 3 aku diau ba sabah
tapi asal pulai kitu ai mata ku labuh keberai..
ngai pulai..

t ba airport t aku udah check in
deras ai mata ku labuh..
nya mina cermin aja misah tua ya
tapi aku udah asai nda nyamai
nibuh padah ma udah terebai..
sesingut meh aku nyabak..

sulu..
nuan meh cg meruan ku sayau
nda akan aku lepas pegi
nuan meh intan
nuan mh belian
pengrindu ku ke nn cg nda akn btukar ganti
i love u pengambis at ney

No comments: