Wednesday 6 February 2013

Jako Ajar


Puas aku udah berunding nama enda nyadi ngagai pengidup aku ila neh. Senang ke enda aku dudi ari ila atau merinsa. Entah meh aku enda ulih meramal nama utai ka nyadi ngagai pengidup. Bula madah enti enggai idup senang, sapa-sapa ka. Ka rumah besai kereta manah. Semua urang ka bakanya. Enti ulih aku ka meh utai kenya. Bula madah enti enda jilis meda utai urang arinya meh kitai berusaha ngambi bulih utai ke lebih manah ari urang. Enti apai indai kitai mampu nyedia ke rumah manah ngagai anak ya namahal kitai enda ulih? Apai ngau indai harus jadi ke coto kitai diatu. Jaie atau manah sida ya tetap gak apai indai kitai diriempu. Sida ya nupi kitai ari mit sampai ke besai. Enda aku terbeli ke banglo atleast aku ulih ngaga rumah atau meli rumah ke sama pemesai ngau rumah apai indai aku. Anang meh kitak sebagai anak meda udah mewarisi rumah pesaka diberi apai indai alu enda meli rumah bukai. Ngai aku bakanya. Aku tetap meli rumah baru taja apai indai atau bala entua aku ngasuh aku ngempu rumah sida. Mayuh kebaikan kitai meli rumah diriempu deh. Kebuah prtama bagi aku enggai berebut ngau bala menyadi amat meh sida indai apai ngasuh ngibun. Ngenang gak aku bala menyadi aku ukai bergaji besai. Buya gak aku ila deh nyadi cikgu ngarap ulih terbeli ke rumah baka urang. Mit atau besai rumah nya amat nyamai endur diau. Jauh udah runding aku tok laban umur ukai majak mansang biak nyo tuai diatu. Enda patut agi terpanggai ba apai indai. Ari diatu kitai harus mula idup berdikari enggai ke dudi ari ila kitai enda nemu ngidup kediri. Enda patut berpanggai ngau madik tau urang bukai. diatu kitai agi biak keja. Anang malu kitak taja enda keja perintah. Keja printah tok meda gaya nasib siko-siko. Nda semua urang bernasib manah. Ka pandai ni sampai ba universiti bulih diploma atau ijazah empai meh entu bulih keja. Nya kitai anag milih keja. Eti bisi urang berandau atau berjaie kitai anang lemi tang kering ke semengat ngau jako sida ya ke berjaie kitai nya nyadi perangsang kitai berjaya. Nadai urang kala alu berjaya. Nya meh mula ari baruh sampai kitai berjaya. Jako tok ukai mina ngagai aku empu tang ngagai kitak semua ke maca tok. Meri syukur gak aku laban bulih training nyadi cikgu ba Institu Perguruan Kampus Keningay. Enti nyema nadai penanggul hujung taun 2014 ambis meh aku. Ngarap kitak enda pedis ati ninga jako ajar aku taja umur aku agi biak.

No comments: