Saturday 1 September 2012

cuti raya

lama aku nda nulis ditok sekumbang dah pulai cuti... mayuh utai ka padah aku.. nda nemucitar cg ni ka mula...cuti pbs mayanya 2 minggu.. dalam 2 minggu nyaat mayuh utai terjadi..

10/8/2012- ari 5 saritok kami plai cuti.. sinu amai ati  nadai cko bala kaban ingat bday aku.. maya tok ringat ngau miul ku.. dah berapa ari tok aku nda entu manah mud ngau ya.. udah ya nda ngucap bday aku. aku pulai maie ati t ringat.. mesej pun semadi ka aja.. ba airport semadi ka plai.. ngenang laban nda di ingat ke urg.. tat aja meh at.. then datai aja ba sibu.. laun gik ya ngambi aku.. nyabak mai ku mayanya.. t ulih ngai berjako aku..
tapi ya parking tisi jalai ngidup ke kek ya dalam keta blagu bday aku.. sinu ku... tapi aku nganok.. ringat diak magang.. cg nda berjako meh aku sepermajai jalai.. telih ati.. ringat.. sua ya hadiah wedges gik ku.. i really appreciate nya.. aku aku diau diri jak.. di tat ke aku jak nya... lama ya mujuk aku.. kitai indu ma lama di pujuk cg cair at.. keras ni at kitai, kitai cg kasih ke ya...

maya raya ndai kini-kini tua miul. laban ya keja.. ngai nyadi berjalai.. cuma bc ngabang ngagai atin meh.. bula ku.. nadai keja. laban 1st raya terkena ke ari minggu.. ka sembiang ko jako tapi malamnya perang dunia gak.. nyo terbantut gak ka nurun mass pagi nya..

25/8/2012- aku terkenyit ninga berita salah cko ari kaban IP ku nadai.. berasai lenyau ya laban maya cantum kelas cg ter nyawa ya aja meh dinga... ngrap nuan niki ke menua surga niang Rudy Roslan...




No comments: