Saturday 23 June 2012

udah plai kitu aku..

genap seminggu aku udah diau ditu.. nda berasai cuti 3 minggu.. pejam celik pejam celik udah gak abis cuti.. asai ke ngai pulai kitu. semadi meh.. t nda ngenang belajar nda aku ka.. udah 3 tahun aku ditu.. 2 tahun da agik tinggal.. nda sabar amai ngantik taun berganti.. 2014 abis aku belajar ditu.. diatu masuk semester 4 aku.. result mpai keluar agi semester 3. ngarap ke pas meh.. ngai repeat paper.. ukai nyamai belajar.. ngenang ke cuti asai ngai plai.. nda berasai udah gak bis gawai.. apu... jampat gik ke ujung taun.. jampat gik ke sem 4.. nyo udah ngai diau ditu.. semadi meh munyi ke urg.. t aku ulih nyadi doraemon udah ku putar masa ngmbi jampat gik keh.. k mh.. dah malam ari tok.. pagila lusa aku cerita pasal gawai meh aok.. nyo udah bekejang malam ari tok.. 


nadai mayuh bergambar maya gawai.. ni ke bisi mh ngkah ku...

No comments: